Beoordelingen van Bram Ladage Spijkenisse

Recente recensies

4.0
Marina
13 juli 2024
Klant
13 juli 2024

Bezorging was zeer snel. Het eten zelf was niet warm en slap. De saus proefde ook niet goed, dit hebben we dus ook niet gegeten.

L Bolier
13 juli 2024

deze keer alles goed!!!

Dennis Jamoena
8 juli 2024

Normaliter krijgen we een bak vol maar deze keer was het niet helemaal vol en redden we het net met z'n drieen. In vervolg weer een ouderwetse volle bak ajb?

Ronald van Amerongen
7 juli 2024

Heel snel en warm, smaakte hetzelfde als afhalen

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

L Bolier
7 juli 2024

Deze keer helaas koude patat, sap gebakken en 1 massa, jammer, de frikandel speciaal was niet ingesneden en lag op de sausen en uitjes was niet lekker zo. Hopelijk volgende keer weer gewoon goed zoals het hoort.

Annemarie
6 juli 2024

Was voor het eerst dat de patat echt niet goed was ,de snacks waren ok..

Erkens
6 juli 2024

Patat was slappe hap loempia en Br frikandel waren geplet door de patat Pinda saus was zeer pittig Voor ons niet meer

R.
2 juli 2024

Patat en snacks van goede kwaliteit en temperatuur. Pindasaus was erg pittig, pittiger dan normaal. Hebben we weggegooid.

Jolanda
30 juni 2024

De bestelling was er supersnel. Alleen jammer dat de pindasaus er niet bij zat en dat er heel veel kleine harde patatstukjes in zaten.....

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

J.C. Polak
29 juni 2024

Alles weer lekker, maar de frikandel speciaal was niet open gesneden, klein beetje slordig !

L Bolier
29 juni 2024

Lekker snel goed gebakken en warm bezorgd!!!

Sonja
27 juni 2024

Frikadellen waren echt KOUD. Kroket was lauw koud. Patat was lauw warm. Geen rietjes bij de milkshake. Vorige keer waren jullie 2 kroketten vergeten te leveren.

Chantal
27 juni 2024

Bij bestelling ophalen waren ze milkshakes vergeten mee te geven, mijn dochter teruggegaan en bij thuiskomst bleek ook nog eens de verkeerde Wij hadden middel terwijl ik groot had besteld en betaald

Nicolette de Bree
26 juni 2024

Na een half uur vertraging op aflevertijd, patat lauw, kroketten taai en zonder mosterd geleverd, kaassoufflesse gestold. Jammer.

Char
26 juni 2024

Saus is er niet bij geleverd

Marcel
25 juni 2024

Eindelijk warme friet en snack.

Henk
17 juni 2024

Was naar volle tevredenheid. Het is jammer dat ik geen account kan maken of vinden waar ik mijn punten kan zien.

Hester de Jong
16 juni 2024

Alles goed , top

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Henk De Jonge
16 juni 2024

Ordernr.019 zondag 16-6-2024 Bezorgtijd17.30 patat was lauw en frikandellen waren koud

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Ingrid Stoop
16 juni 2024

Wederom potje bestelde mayonaise vergeten. Is niet de 1e keer, patat was lauw, ook niet de 1e keer. M3dium patat is vaak nog minder dan een kleine Bram.Voor ons voorlopig geen bestellingen meer hier.

Alphons Druijve
10 juni 2024

de sate was koud en de frikandel was zo hardt dat er niet door te eten was heb hem ook weggegooid

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Dennis de Bruijn
9 juni 2024

Weer een gerecht niet bij de bestelling, eerder al iets ontbrekend en dit zou ook nog bezorgd worden, nu weer zitten wachten en weer niets gezien, echt jammer. Hij is onderweg werd er verteld, hij moet nog komen.

Marlene
9 juni 2024

Lekkere patat, snel bezorgd en vriendelijke bezorging

Mevr. Hoogwerf
5 juni 2024

De sate was te lang gebakken.

Ed
4 juni 2024

Sorry het was slecht deze keer. In een zak gekwakt zodat mijn pindasaus bakjes open en leeg in de zak lagen. Het was ook niet heel warm.

Salima
3 juni 2024

Bezorger was netjes op tijd en heel lief.... en tjah patat dat is altijd heerlijk

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Geeta
31 mei 2024

Ik had gevraagd of de patat doorbakken kon worden, was helaas niet gedaan. Slappe patat en de hoeveelheid was minder dan normaal

Ilse Weeda
31 mei 2024

Snel bezorgd en alles nog goed warm. Was weer heerlijk!!!

Claudia
30 mei 2024

Super op tijd bezorgt! Heerlijk! Miste alleen saus bij het broodje kroket. Verder weer enorm genoten.

L Bolier
19 mei 2024

Niets op aan te merken op alle punten weer goed !!

Carola van der Lelie
18 mei 2024

Helaas geen volledige bestelling gekregen

Miranda
18 mei 2024

Helaas was de bestelling niet compleet dit is nu al de tweede keer. Het eten is absoluut goed maar het schiet niet op als niet alles erbij zit.

Kelwin Torcque
16 mei 2024

Voor de zoveelste keer mist er iets in de bestelling, namelijk de pindasaus. Dit is in het verleden ook al meerdere keren gebeurd.

Patriciq
12 mei 2024
L Bolier
10 mei 2024

lekker goed gebakken en warm en op tijd bezorgd.

Overkleeft
8 mei 2024

Jammer dat de prijzen zo hoog zijn echt niet leuk meer om wat te bestellen kipstukjes meer als een 1 euro per stuk bezorgkosten 3 euro Ik ga dit maar minder vaak.doen jammer

S Esseveld
7 mei 2024

Altijd goed en snel. 1 klein minpuntje. Rund kroket besteld, kalfskroket gekregen. Maar verder goed

Peter
7 mei 2024

Was netjes op tijd en eten was goed warm. Was gewoon top!

Mevr. Y. hoogwerf
7 mei 2024

De sate was te lang gebakken. Veel harde patat en 1 bakje pindasaus te weinig erbij bezorgd.

Peter Versluis
5 mei 2024

Snel, warm en heerlijk!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Geeta
3 mei 2024

Jammer dat het dit keer weer niet goed was gegaan. De patat was niet door bakken (op verzoek) en de frikandel speciaal was koud bij bezorging.

Samira
29 april 2024

Ik bestel altijd alles is altijd goed lekker. Vandaag helaas patat helemaal verbrand. Erg telleurgesteld.

De blaay
29 april 2024

Bestelling met bezorgen zsm. Duurde 55 minuten voor geleverd werd. Sate hele droog gebakken in frituurvet.. vreselijk.. dat hoort niet hoort mals te zijn en niet in frituur..en dat voor 9.40 schandalig. Patat was goed. Berenklauw ook te lang gefrituurd. Voor een bedrag van 56 euro had ik veel betere kwaliteit en snellere bezorging verwacht. Niet voor herhaling vatbaar

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Jose Zijlstra
26 april 2024

Was de eerste keer, heerlijk gesmuld.

Harriët
26 april 2024

Hele vriendelijke bezorger.

Rene Erwich
25 april 2024

Één frikadel speciaal was met curriculum ipv tomatenketchup en de kroketten smaakten naar olie

Kwantum
23 april 2024

Excuses van bezorger voor de vertraging. Dit was een 2de bestelling waar ook bij meerdere producten geen saus bij was geleverd maar wel voor betaald was. Zeer slecht, zeker gezien er vaker grote bestellingen door ons worden gedaan. Nu overeengekomen dat dit de laatste keer was.

Kwantum
23 april 2024

Jammer genoeg zat er wederom geen saus bij waar wel voor betaald is...

Harry
17 april 2024

Nvt

Willem Teunissen
16 april 2024

Compliment Bellen , snelle en eten Gewoon top op temperatuur

J.C. Polak
16 april 2024

Alles was weer perfect

Leo
15 april 2024

Complete bezorging. En warm

Monique
15 april 2024

Ik vraag om ZACHTGEBAKKEN Patat, wat krijg ik? Keiharde patat en heel weinig.

Hofman
14 april 2024

Als je €40,- besteld voor 5 snacks en een box patat voor 3-4 personen dan is het jammer dat de box voor 3/4 gevuld is. Van mij uit is dit geen aanrader, dus eens maar nooit meer. Aangezien er een hele grote patatzaak in het dorp zit die wel zorgt het voldoend is.

L Bolier
7 april 2024

Weer perfect!!!

Rob
7 april 2024

Ouderwetse kwaliteit 👍

Debbie
6 april 2024

2x besteld en mis tot 2x toe iets wat ik besteld heb helaas.

Ed
4 april 2024

Snelle bezorging, alles heel lekker, alleen verkeerde sauzen erbij incl uitjes. Heel apart.

S Esseveld
2 april 2024

Lekker zoals altijd. Dit keer alleen erg weinig oondasaus gekregen

L Bolier
30 maart 2024

gewoon weer goed en warm gebakken en warm en op tijd bezorgd !!

Margo Nieland
28 maart 2024

Het eten was perfect op tijd..👍🏼

Anoniem123
28 maart 2024

Berenklauw had langer gemoeten, vlees was net aan gaar aan de binnenkant en de ui was gwn nog rauw alleen buitenste ring was gaar van de ui.. niet de eerste keer dit.. voor de rest was t weer toppie.

Harry
28 maart 2024

Minder friet dan vorige keer, waarschijnlijk door nieuwe collega/stagaire

Pascal
27 maart 2024

friet en snacks waren prima, echter de curry van de speciaalsaus smaakte heel vies wat de frikandel speciaal ook daardoor verpeste. Er gaat ook iets mis met het online bestel systeem aangezien ik geen extra speciaal saus had gevraag bij de frikandel speciaal aangezien dat al de keuze is. Dus op zich hadden we gratis 2 bakjes speciaal saus die ook door de slechte curry niet te eten was en we zo weg gegooid hebben. Online bestel slot kan iets accurater misschien, had online al besteld en betaald om af te halen, maar tussen betaling en bestelling klaar zat 30 minuten waardoor bestelling niet klaar was op tijdstip. Niet superlang moeten wachten, maar een detail.

Ida
24 maart 2024
Eric Feenstra
24 maart 2024

Snelle bezorging, prima kwalitei

L Bolier
22 maart 2024

niets op aan te merken, gewoon weer perfect!!

Hans Smit
19 maart 2024

Lekker en snel. Perfect

Marja
18 maart 2024

Helaas was de patat niet helemaal gaar en de hamburger en frikandel bijna koud. Bezorging was snel.

Elvera
15 maart 2024

Bezorging was top snacks waren ook lekker. Helaas was de patat niet lekker te ver doorgebakken

Jolanda
14 maart 2024
A. de Groot
12 maart 2024

Bezorging was super snel en de producten waren helemaal naar onze tevredenheid.

Angel
12 maart 2024
Ellen Vliegenthart
11 maart 2024

lekker snel bezorgd. Eten voldeed aan verwachting.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Eric Feenstra
11 maart 2024

Snelle bezorging, goede kwaliteit van de bestelling

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Piepenbroek
10 maart 2024

Had speciaal gevraagd om GEEN kleine weer extra gebakken overgebleven stukjes patat, en wat kreeg ik?????? Smerige dubbel gebakken kleine stukjes patat …vies!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

L Bolier
9 maart 2024

goed gebakken en lekker snel en warm bezorgd!!

Marlies
8 maart 2024

Keurig verzorgd zat meer dan genoeg in

Chris
7 maart 2024

Friet was zoals altijd erg lekker en ook de kroketten zijn altijd super. Jammer alleen dat de zakjes mosterd er nu al voor de 2e keer niet bij zaten. :(

CP
4 maart 2024

Eten was goed warm

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Marcel
28 februari 2024

Lekker vlot bezorgd

Chantal van Ree
28 februari 2024

Saus vergeten waarvoor ik wel betaald heb

Marcel Laurens
26 februari 2024

Patat was vet en slap. Alles zat ondersteboven in de tasjes. Saus uit bakjes gelopen etc. Last van darmen na eten.

Piepenbroek
25 februari 2024

Alles goed warm en vriendelijke nette bezorger

John
24 februari 2024
Martin Bruinenberg
24 februari 2024

Was haast al koud jammer en dat voor 31 euro

Carola van der Lelie
23 februari 2024

Helaas miste er iets aan de bestelling

L Bolier
23 februari 2024

Perfect, zo door gaan !!

T van Dooren
22 februari 2024
Ida
21 februari 2024
Sylvia
21 februari 2024

Patat was koud.

Marlies
21 februari 2024

Het was 5 min. Later dan de afgesproken tijd klaar, daar gaat het online bestellen mis. Gooide het pas in het vet, toen ik kwam. Ik had dus net zo goed ter plaatse kunnen bestellen. Daarnaast had ik mij echt verheugd op patatje oorlog, zat er in een bakje speciaal saus bij, echt een beetje jammer, vooral als je en 5min later pas de bestelling klaar hebt en nog verkeerd ook 🥴

Angelique Boender
19 februari 2024

mistte mijn kleine patat helaas..

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

jolanda
19 februari 2024

was weer lekkerrrr !! snelle keurige bezorging

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Anke
19 februari 2024

De patat viel tegen....slechte aardappels...niet gewend van jullie.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Tim berkhout
18 februari 2024

Eerste keer dat de friet twee keer gebakken was, normaal altijd tevreden en blij met goed gebakken friet, jammer genoeg nu niet. Bij aankomst was het chaos onder het personeel.

L Bolier
16 februari 2024

lekker, goed gebakken en lekker warm en op tijd bezorgd!!!

Jolanda
12 februari 2024

Deze keer vonden wij het eten niet lekker. De patat was vet en leek wel een aantal keren opgebakken te zijn en de loempia speciaal had een vet ei en was nog koud van binnen. Erg jammer

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Ingrid
11 februari 2024

De bestelling werd netjes op de gewenste tijd bezorgd. Bestelling was helaas niet helemaal compleet; fritesaus besteld samen met een broodje kroket èn betaald zat er niet bij. Teleurstellend, niet perse om die paar euro's maar vooral omdat er geen fritessaus in huis was. Graag bestelling controleren voordat deze met de bezorger meegaat

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.