Reviews from Bram Ladage Spijkenisse

Recent reviews

4.0
Hofman
31 May 2026

Helaas waren de frikandellen spec lauw, patat en saus waren oké

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Salima Chbabi
31 May 2026

Zoals altijd topkwaliteit.

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Esmay
30 May 2026

Frikandel vergeten vervolgens krijg je ze telefonisch niet te pakken

Marian Vermaas
30 May 2026

Heb 1,5 uur op eten zitten wachten

Hubens
30 May 2026

Bezorging duurde lang. Patatbox leek minder dan normaal. Patat was klam en slap. Snacks waren doormidden gebroken/gescheurd. Saus had gelekt in de tas en heeft de hele tas vies gemaakt.

Jennie Middelkoop
28 May 2026

Bestelling was niet helemaal volgens wat we besteld hadden. We kregen een nabezorging wat helaas lauw was en niet lekker dus. Hadden daar ook best lang op moeten wachten.

Danielle
28 May 2026

Helaas bijna 2 uur op mijn bestelling moeten wachten. Eer dat het eten er was was mijn pauze al lang en breed voorbij.

Dokterdrea
25 May 2026

Keurig op tijd, alles nog warm en lekker. Patat was heerlijk als altijd, kipburger met pindasaus iets te pittig voor mijn smaak.

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Brian
24 May 2026

Ik vind het ongelooflijk dat ik bijna twee uur heb moeten wachten voor mijn bestelling. Ik heb twee kleine kinderen die op een gegeven moment ook naar bed moeten. Begrip voor het personeelstekort maar een belletje of push melding dat vanwege drukte de bestelling 1.5 uur a 2 uur kan duren had fijn geweest. Op dit moment teleurgesteld en ga voorlopig ook niet meer bestellen / langs. Brian

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Daan
22 May 2026

Vtv afhalen is nooit op tijd klaar. En nu word er niet eens meer omgeroepen dat je bestelling klaar is je moet maar zelf vragen of er toevallig al wat klaar is. Dan blijkt het al aan de kant gezet te zijn en zit je met koude patat. Erg teleurstellend.

Caroline
21 May 2026

Hadden we toch met de verwarring van de tasjes de verkeerde milkshake gekregen, maar die was net zo lekker hoor.

Laura Da Silva
17 May 2026
T van Dooren
16 May 2026

Helaas alle sauzen vergeten mee te geven met de bestelling Niet de 1e x dat er weer iets vergeten wordt Sauzen opgehaald, en eten was koud Wordt afgedaan met ja sorry Loempia’s zat weinig vulling in Als vaste klant komen we na dit dus niet meer

Sjoerd
14 May 2026

Bezorging 1,5 uur te laat , 4 keer gebeld en bij het gesprek allemaal verschillende redenen om aan te geven waarom het eten maar niet kwam . Bij aankomst alles koud , wel daarna warm eten wezen brengen .

Laura Da Silva
13 May 2026
Silvia van Dorth
11 May 2026

Zou tussen 17.45/17.55 bezorgd worden het kwam om 16.25 dan is het ook nog koud ( zeker de friet) en de milkshake vergeten. Bel je daarvoor brengen ze de milkshake zonder rietje. De bezorger zelf was heel vriendelijk.

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Owais Farooqi
9 May 2026
Ria
6 May 2026

Pindasaus niet geleverd. Loempia was erg vet en slap daardoor.

cvdg
6 May 2026

Patat van Bram is altijd lekker en snelle service

Laura Da Silva
3 May 2026

Deze keer was de portie friet erg klein. De middel friet leek op de kleine, en de grote op de middel.

Marco Dudart
3 May 2026

Slappe friet, bakjes ingezakt waardoor het er heel onsmakelijk uitzag doordat alles doorelkaar zat en niet warm meer. Zouden op deze manier niet meer bestellen.

Laura Da Silva
1 May 2026
Streijl
30 April 2026

Patat was erg slap kwam als 1 bonk uit de zak, pindasaus was voor ons behoorlijk pittig helaas , maar verder was het prima

Tim
29 April 2026

Lekker hoor!

Ida
26 April 2026

Zoals altijd een goede ervaring met levering van bestelling , eten goede temperatuur, tot de volgende keer

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Angela
26 April 2026

Patat was warm snacks waren koud wel snelle levering

v. Tiel
25 April 2026

Na drie keer op rij niet warm. Ik woon kort bij en slecht ter been, ongeveer 200 meter. Ik bestel niet meer.

Jo
23 April 2026

We hebben best lekker gegeten. De temperatuur was niet al te hoog meer en helaas misten we een deel van de saus. De drankjes waren goed koud! De bezorger was vriendelijk.

Laura Da Silva
22 April 2026
W Teunissen
19 April 2026

Goed kijken of levering klopt Nu. Een grote friet teveel gehad waar ik allen gebruik van maak Doe Julie best en blijf scherp

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

John Sik
19 April 2026
Laura Da Silva
15 April 2026
Bolier
12 April 2026

Helaas was de bezorging een uur te vroeg, en niet iedereen was er om al te gaan eten. Dus werd helaas koud jammer deze keer!!

Carma Valken
11 April 2026

Mayonaise vergeten, verder prima

Robert
11 April 2026

Deze keer was mijn bestelling snel en echt warm bezorgd. Top!!!

Salima Chbabi
10 April 2026

In 1 woord toppie

Laura Da Silva
8 April 2026
Cp
5 April 2026

Snelle bezorging , goed gebakken friet alleen zwommen de frikandellen in de mayonaise en curry

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Laura Da Silva
4 April 2026
Thea
3 April 2026
Wim van Breugel
30 March 2026

Bestelling op tijd en warm geleverd alleen jammer dat de pindasaus er niet bij was

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Marianne van den Berg
29 March 2026

Vriendelijke bezorger , en bestelling was goed warm .

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Wendy Wuister
29 March 2026

Kipburger miste wij dus zou ik dat graag verrekend willen hebben

Amity
27 March 2026

Bestelling klopte weer niet, dit was de laatste keer dat we hier besteld hebben

Emma Van Dorp
26 March 2026

Heerlijke patat en groentekroketten. Op tijd bezorgd, lekker knapperig en warm.

Josje
21 March 2026

Alles ok, jammer dat het bekertje satesaus ontbrak

Laura Da Silva
20 March 2026
Bolier
13 March 2026

weer perfect geregeld!!

Laura Da Silva
11 March 2026
Peter Post
8 March 2026

Helaas kan ik geen foto's bijplaatsen, maar mijn bestelling van 32,35 euro viel helaas tegen, de tas was besmeurd met pindasaus wegens een opengesprongen bakje saus. En mijn bamihapje was praktisch in 2 gebroken. Contact met mij kan op 0616886132

Safia
8 March 2026
Coenen
7 March 2026

Erg duur.Vroeger gingen wij naar snackbar Japie in Schiedam.Die gaf veel patat maar verkocht daardoor heel veel snacks

Laura Da Silva
1 March 2026
Amit
27 February 2026

Zeer snel geleverd! Top

Laura Da Silva
25 February 2026
Owais Farooqi
24 February 2026
Laura
24 February 2026
Hoogwerf
23 February 2026

Alles was lekker

Hartkamp
22 February 2026

Bakjes saus open door de tas, alles zat onder pindasaus en mayo. Frikandel ondersteboven, ook alle saus een zooitje. Normaal gaan we zelf halen, maar dachten voor een keertje bezorgen. Heel slecht.

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Ed van den Hoek
22 February 2026

Lekker warm en vers eten. Was ook snel klaar op de afgesproken tijd.

Remko
22 February 2026

Patat was slap en koud.

R
21 February 2026

Geplette en uitelkaar gevallen kroket, verkeerde smaak milkshake. Frikandellen die verzuipen in de saus, lange haar in de saus. Bezorger was perfect op tijd.

Laura Da Silva
21 February 2026
Bolier
20 February 2026

goed geregeld !!

Maaike
15 February 2026

Helaas hebben we ruim 75 min op de bestelling moeten wachten. En waar ik bang voor was, de patat was koud bij aankomst. Heel jammer

Joke kosmeijer
14 February 2026

Ik vond dat ik ontzettende vele kleine harde patat er tussen zat. Dat kost wel mijn tanden .

Grit
12 February 2026

Bestelling opgehaald. Had als opmerkingen vermeld : alle sauzen apart Helaas bij de krukandel toch overal mayonaise overheen. De frikadellen worden dan koud en dat is niet lekker. Ook veel friet met alleen maar schil, weinig aardappel. Jammer, hadden ons erop verheugd...maar voor 40 euro!!! en deze teleurstelling is dit totaal niet meer te doen.

Laura
9 February 2026
B
9 February 2026

Er ontbrak 1 patatje bij mijn bestelling. Ik moest helemaal terug om deze op te gaan halen. Eenmaal aangekomen kon er geen excuses vanaf. Iedereen kan een foutje maken maar niet eens een sorry? Toen ik weer thuiskwam was de rest van mijn bestelling koud en mijn milkshake gesmolten..

Carla
8 February 2026

Deals van wrap, friet en milkshakes besteld. De wrap is helaas niets bijzonders, iets wat je zelf ook thuis in elkaar kan flansen. Van de milkshakes konden we het verschil niet proeven tussen de vanille en de banaan. Friet was op zich goed, moest even opgewarmd worden in de airfryer maar dat weet je vantevoren wel bij bezorging. Bezorgtijd en de bezorging zelf was prima 👍

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

D
7 February 2026

Het was een redelijk grote bestelling, patat was klam koud en vast geplakt aan elkaar. We miste ook saus. Bakje waar frikandel met saus in zat scheurde en het zat niet netjes in de tas waardoor de pindasaus door het hele zakje zat. Ik ben veel beter gewent van de Bram.

Laura
7 February 2026
Annemarie
1 February 2026

Redelijk snel en ondanks de kou was het eten warm...

Kleijn
1 February 2026
Laura
1 February 2026
Wouter
31 January 2026

Slappe friet, heel veel kleine verbrande stukjes. Eten was lauw en was duidelijk te lang onderweg geweest.

L.
26 January 2026

super!

Natalie
26 January 2026

Het eten was koud bij levering en de bestelling was niet compleet. Wat niet geleverd was werd gedeeltelijk na geleverd, de rest is netjes opgelost door Bram.

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Paul Stam
24 January 2026
V
23 January 2026

Snel bezorgd en alles was lekker

chelsea
23 January 2026

Patat waren alleen maar donkere harde stukken. Meer dan de helft van de patat hebben we weg kunnen gooien. Bezorging was prima alleen lag de milkshake en ijs op hun kant dus was aan het lekken. Aangezien zoveel mensen klagen over jullie harde patat, waarom veranderen jullie het niet naar vroeger , toen was het lekker , nu niet meer.

Veronica Bullee
23 January 2026

Een grote groepsbestelling online gedaan via de eigen site,. stond klaar op de afgesproken tijd en alles was keurig verpakt en compleet.

Monique
16 January 2026

Het was weer erg lekker en goed warm bij aankomst. Bezorging was vlot.

Talitha
15 January 2026

Bestelling werd op de aangegeven tijd geleverd. Temperatuur was goed en de smaak ook. Zaten wel (heel) veel zoutzakjes erbij en geen servetjes. Verder goed van genoten hoor!

J
11 January 2026

Helaas bestelling niet compleet ….

Jack & Harriët van der Zalm
9 January 2026

We werden netjes gebeld dat de milkshakemachine kapot was en of we daar iets anders voor in de plaats wilden. We hebben lekker gegeten.

Lo
3 January 2026

Super

Rob
2 January 2026

Vorige bestelling was het eten koud 3/4 te laat! Dit keer 4 x frikadellen niet mee geleverd. Maar...na telefoontje was het snel nageleefd.

Laura
31 December 2026
Gerda
29 December 2026

Was heel koud en verkeerde dingen. Vooral dat het koud was, was vervelend. Werd bezorgd in een nat koud papieren tasje, dus niet in een temperatuur vasthoudende bak. Echt naar

Marcel
29 December 2026
Frits
28 December 2025

Frikandellen en patat waren koud, verkeerde sauzen bijgevoegd en pas kwartier later klaar dan het afhaalmoment.

Paul Stam
21 December 2025
Thomas
20 December 2025

Meerdere laste van hun buik mogelijke door oud vet

sjack
18 December 2025

patat was heet en de rest ook top houden zo.

Lo
15 December 2025
Annemarie
15 December 2025

Alles was koud ,het is ook koud buiten,die jongens kunnen zich niet de pee fietsen (wat ze wel dodn,denk ik),zorg dat er betere verpakkingen zijn en ook tot aan de deur in een warmtezak ,nu wordt je afgewimpeld met gratis voor een volgende dag ,ga toch niet 2x achterelkaar dit eten...dit keer dus slecht ...

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Marianne
14 December 2025

Goed , warm en snelle levering.

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Owais Farooqi
12 December 2025
Anoniem
6 December 2025

Eten was op zich prima, maar ik hestel bezorging 17.45-18.00 en ze staan om 17.10 voor de deur, vind ik wel een groot verschil. Kan ook zijn dat je dan nog niet thuis bent.